Podstawy copywritingu – nagranie z webinaru dla Akademii Nowoczesnego Marketingu.

GVO Polska Dziś 9 marzec, więc jak zwykle o 11.00 odbył się webinar dla Akademii Nowoczesnego Marketingu, który miałem okazję prowadzić.

Tym razem mówiłem o podstawach copywritingu, zapraszam do oglądania:

Zapraszam do odwiedzania strony www.przemekszczech.pl/gvopolska

Lub www.ebiznesstart.pl gdzie pokazuję jak prosto i łatwo zrobić swoją pierwszą stronę z narzędziami GVO.

Jak zarabiać przez internet

17 myśli na “Podstawy copywritingu – nagranie z webinaru dla Akademii Nowoczesnego Marketingu.”

  1. Copywriting to podstawa w nowoczesym marketingu. Dzięki niemu mozemy osiagac cele i efekty jakie sobie zamierzymy. To bardzo wazne i istotne, dlatego warto dobrze zapoznac sie z tematem, zeby czerpac z tego profity. Co wiecej przydaje sie to w kazdej dziedzinie, bo i w pisaniu ofert, mailingow oraz sprzedazy.

  2. Zgadzam się z Danielem, bez umiejętności copywriterskich daleko się nie zajedzie w marketingu.

    Polecam również zobaczyć nagranie z webinaru. Bardzo fajnie przekazane podstawy copywritingu.

  3. Pamiętam jak jeszcze pół roku temu pisałem przeciętnie i nie miałem pojęcia o Copywritingu, ale na szczęście na swojej drodze życia spotkałem właśnie tego pana o imieniu Przemek i dzięki niemu piszę takie teksty, że aż sam się dziwię jakie są dobre jak je czytam.

    Polecam szkolenia tego gościa i dzięki Przemek 😀

    1. Właśnie sęk w tym, że jak sam twierdzisz, nie wiesz tego 🙂
      Gdybyś miał porównanie, to z całą pewnością byś wiedział, że jest jednym z najważniejszych elementów w e-biznesie 🙂

  4. Osobiście to ja Przemka obserwuję już od roku. Bardzo chciałem trafić do struktury, od której bardzo dużo będę mógł się nauczyć. Dołączyłem Nie dawno ale wiedza jaką uzyskałem umożliwiła mi start oraz realizację swoich marzeń. Mimo że byłem pełny obaw to trudna decyzja o dołączeniu do grupy była najlepszym prezentem jaki mogłem sobie sprawić. zachęcam wszystkich do korzystania z podarowanej wiedzy. Tak jak ja to czynię, dzięki czemu się rozwijam.

  5. Copywriting i ogólnie tworzenie tekstów to różne techniki, ale przede wszystkim „opisanie”. Musimy pisać dużo, jeżeli mamy ambicje do dobrych, merytorycznych, a przy okazji łatwych w odbiorze tekstów. Tak zwane „lekkie pióro” pomaga, ale nie jest wyznacznikiem dobrego copywritera. Mówiąc już stricte o marketingu w sieci, copywriting i pisanie to nabywanie umiejętności sprzedaży, która ma swoje solidne podstawy nawet w sytuacjach codziennych. Zachęcasz znajomego, aby wybrał twoją opcję na spędzenie dnia – sprzedajesz; chcesz zaprosić dziewczynę na randkę – sprzedajesz, i tak dalej. Tylko wiadomo, że płaszczyzny sprzedaży są różne, aczkolwiek łączą się właśnie w tej kwestii 😉

Pozostaw odpowiedź coffeeredev.jogger.pl Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *