Jacek Dudzic – As marketingu 3 – Musisz mieć rynek, żeby zbudować biznes

Statystyki wskazują, że tylko 1-2% osób podejmuje decyzję o zakupie produktu lub podjęciu współpracy przy pierwszym kontakcie. Wszyscy prowadzący działalność w tej branży doskonale zdają sobie sprawę, że taka jest rzeczywista konwersja, choć publicznie nadal powtarzane są bajki o 20-30%. Wiele osób rezygnuje z działalności lub rozgląda się za inną firmą, ponieważ wcale nie jest zasadą, że 2 na 10 osób, które znalazły się na sporządzonej tradycyjnymi metodami listy podejmą współpracę.

Dodatkowo, osoby mówiące “nie” wypadają automatycznie z listy i dystrybutorzy nie uzyskują wtedy żadnych dochodów. Z uwagi na tak niską konwersję, większość osób nie zarabia wcale lub zarabia symboliczne kwoty i dlatego po jakimś czasie rezygnuje ze współpracy. Każdy, kto para lub parał się działalnością w jakimkolwiek biznesie online doskonale zna sytuację, w której można spędzić godziny, a nawet całe dnie na szkoleniach i prezentacjach, które nie prowadzą do podpisania umowy lub sprzedaży produktów.

Nowoczesne metody marketingowe zajmują się więc przede wszystkim budowaniem rynku poprzez gromadzenie społeczności wokół silnej marki, atrakcyjnej i wartościowej treści oraz ciekawych eventów w internecie. Posługując się odpowiednimi strategiami można zbudować listę, na której będą tysiące osób i do tego dobrowolnie! Już w najbliższych dniach rusza szkolenie, które wprowadza w tajniki takich działań marketingowych. Jego autor, Jacek Dudzic, dobry znnajomy który nauczył mnie najwięcej w świecie ebiznesu, jest doskonałym przykładem na to, że można zbudować duży biznes nie wychodząc z domu, zresztą ja też 🙂 ponieważ w dwa lata postawiłem swoją swoją firmę na prężnie działących fundamentach na inforynku.

Oczywiście darmowe materiały możesz zobaczyć pod tym linkiem.  Serdecznie zapraszam.

Jak zarabiać przez internet

7 myśli na “Jacek Dudzic – As marketingu 3 – Musisz mieć rynek, żeby zbudować biznes”

  1. Właśnie zapisałem się na darmowe szkolenie i już w pierwszym odcinku p. Jacek Dudzic zaznacza „wielkimi literami”, że w internecie można zarobić, nawet pięciocyfrowe liczby ale tylko przy wytężonej i ciężkiej pracy. Byłoby zbyt pięknie żeby samo ukończenie szkolenia przynosiło już konkretne zyski. Tylko i wyłącznie żmudna i ciężka praca przy budowie własnej marki otwiera możliwości do zarabiania pieniędzy w biznesie online. Nic od razu tylko małymi krokami… Pozdro

    1. Dokładnie. Biznes to nie jest strona i jeden dzień. Ja poświęciłem 1,5 roku na to by to było stabilne. Ale po pierwszym pół roku miałem już pierwsze zyski.

      1. Może się mylę ale jednak trzeba trafić w odpowiednie miejsce w odpowiednim czasie. Czasem jest tak, że ktoś nie wiem jak by się starał nic mu nie wychodzi. 🙁 Ale cóż życie…

  2. Jestem juz po drugiej lekcjji kursu Jacka Dudzica As Marketingu 3 i bardzo sie ciesz Przemku ze podeslales mi link do tego szkolenia .Nie jeden raz zastanawialem sie skad u liderow taka duza lista i nieraz w jaki sposob to robili oraz jaks ie motywowali i tu filmiki te trafiaja w 10 daja mi pomocna dlon w motywacjii ze nie jest latwo znalezc zrobic biznes online ale nieraz trzeba pomyslu wiedzy oraz czasu na to zeby ktos cie zobaczyl i przekazal dalej ale pomimo nieraz dlugiego czasu nie mozna sie cofnac do tylu tylko przec do przodu jak to robil Jacek i stosowac metode daj darmoa potem ci sie to zwroci i zyskasz pozdrawiam Tadeusz Malek

  3. Niezależnie od branży oraz sposobu zarabiania: w internecie, czy w realu – rzeczywiście najważniejszy jest rynek. Brian Tracy kiedyś powiedział, że nie jest ważne, abyś się skupił na zbudowaniu jak największego rynku. Ważne jest, żeby zatrzymać przy sobie jak największą liczbę klientów. Uważam, że jest w tym sporo racji – wytworzywszy więź pomiędzy klientem a dostawcą usługi, możemy myśleć o długofalowej sprzedaży (pod warunkiem oczywiście, że produkt, który oferujemy jest dobrej jakości).

    W MLM to stwierdzenie się niezwykle sprawdza. A jak w e-biznesie?

  4. Konwersja na poziomie nawet 15% jest możliwa, tylko nie jednym kanałem. Są różne techniki, jedne mniej skuteczne inne bardziej. To od nas zależy którą metodę włączymy do strategii sprzedażowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *